Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät vastauksia useimmiten kysyttyihin kysymyksiin. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@procart.fi
← Back

Voiko tuotteella olla maksullisia optioita?

Tuotteella voi olla useampia vaihtoehtoja jotka vaikuttavat hintaan. esim. ostaessa tulostinta voi optiona olla väripatruuna ja paperit, jotka ovat erikseen hinnoiteltu.


                                Asiakaspalvelu

                                Tarvitsetko tukea verkkokauppasi käyttämisessä? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.  

                                asiakaspalvelu@procart.fi

                                Myynti

                                Heräsikö kiinnostus? Myyntimme auttaa sinua valitsemaan sopivaan pakettiin kauppaasi.   

                                myynti@procart.fi

                                Yhteystiedot

                                Procart / Euronic / Domainkeskus
                                Käsityöläiskatu 4 a
                                20100 Turku

                                Y-tunnus: 1607767-8
                                Puh: 02 251 69 11
                                asiakaspalvelu@procart.fi